Lehet, hogy nem az R1250R a BMW sztármodellje, de mégis van akkora fix rajongótábora, hogy évtizedek óta a kínálat bebetonozott tagja legyen. A csupasz bokszer a következő évi frissítését is megkapta, ami elektronikai jellegű, mégis fontos előrelépést jelent.
Végtére mégiscsak egy prémium csupaszról beszélünk. Így jobban illik hozzá, hogy a korábban feláras extraként kínált Dynamic Traction Control (kanyar kipörgésgátló), Dynamic Brake Control (automatikus fékerővezérlő) és ABS Pro (kanyar-ABS) a 2023-as R-en már benne van az alapárban.
A teljesítmény változatlan, azonban további fejlődést jelent, hogy az eddigi kettő (Road és Rain) üzemmód mellé érkezik egy harmadik, kellemetlenül aktuális ECO menetvezérlő program, az indexeket pedig LED-esre cserélték. Az elérhető extrák listáján pedig maradt a Dynamic ESA, a PRO menetprogramok, az ülésfűtés, az adaptív világítás és a különböző, hagyományos alkatrészek a kipufogótól a mart lábtartóig.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »