Abszolút nem csinált belőle titkot a Zontes, hogy amikor elkezdtek háromhengeres motorblokkot fejleszteni, akkor valahol a Triumph, valamint a Yamaha járt előttük példával. Ezzel a gondolattal valamikor 2021-ben álltak a nyilvánosság elé és lám, mára elkészültek a vadonat új erőforrással. Ami többféle szerepet is betölthet még a gyártó életében.
Kezdve azzal, hogy a címben nem véletlenül nem írtunk köbcentiről. Abból ugyanis két változat is lesz. Egy nagyobb, valamint egy valamivel kisebb, de az alapkonstrukció azonos. A gyártó ezt moduláris felépítésként hivatkozza.
Tehát lesz egy nagyobb, aminek az 1000 köbcentisek között kell majd helytállnia, valamint egy kisebb, ami a 700 köbcentis kategóriában indul. A gyártó további tervei egyelőre nem ismertek, de 2020-ban bemutattak egy csupasz tanulmánymotort, amit a Z900 és az MT-09 alternatívájának szántak.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »