Sötét felhők tanyáznak a Suzuki sportosabbik ága felett. A márka kivonul a MotoGP-ből, az Endurance versenyekről meg lényegében mindenhonnan. Ezzel egy időben ae szigorodó környezetvédelmi elvárások kivéreztették az eddig szent tehénnek gondolt GSX-R1000-et. De van, amit még kínálatban tartanak: a GSX-R125 és mezítelen testvére, a GSX-S125.
Az idei év nem hozott komoly dimenzióváltást a nyolcados Suzukik életében. 125 köbcenti, 134 kiló, A1-es jogosítvánnyal is vezethető 15 lóerőnyi teljesítmény.
Tehát csak a szokásos, pusztán azzal a nagyon fontos különbséggel, hogy a továbbiakban ez az erőforrás megfelel az Euro5 támasztotta elvárásoknak. Ez pedig azt jelenti, hogy néhány évig még biztosan lesz olyan motor, ami a legendává ért GSX-R betűkombinációt viseli.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »