Sötét felhők tanyáznak a Suzuki sportosabbik ága felett. A márka kivonul a MotoGP-ből, az Endurance versenyekről meg lényegében mindenhonnan. Ezzel egy időben ae szigorodó környezetvédelmi elvárások kivéreztették az eddig szent tehénnek gondolt GSX-R1000-et. De van, amit még kínálatban tartanak: a GSX-R125 és mezítelen testvére, a GSX-S125.
Az idei év nem hozott komoly dimenzióváltást a nyolcados Suzukik életében. 125 köbcenti, 134 kiló, A1-es jogosítvánnyal is vezethető 15 lóerőnyi teljesítmény.

Tehát csak a szokásos, pusztán azzal a nagyon fontos különbséggel, hogy a továbbiakban ez az erőforrás megfelel az Euro5 támasztotta elvárásoknak. Ez pedig azt jelenti, hogy néhány évig még biztosan lesz olyan motor, ami a legendává ért GSX-R betűkombinációt viseli.

Cimkék:
Az Apex fantázianévre keresztelt színséma az egykori legendás XR750-et hivatott megidézni, de csak részben.
Elolvasom »Az SC-Project a Rally Raid névre keresztelt kipufogóját igazította be úgy, hogy az felkerülhessen a Desert X-re.
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »