Finom fejvakarásra ad okot, hogy a BMW Motorrad igazából már bemutatta a kis méretű sportmotorját, a G310RR-t, csak nem nekünk. Az indiai piacon már napok óta bemutatkozott. Eddig ez teljesen érthető is, hiszen a motor annyira erősen TVS alapokon nyugszik, hogy igazából egy rebadge-elt Apache RR 310-ről beszélünk, amitől első blikkre tényleg szinte csak emblémájában és fényezésében tér el.
De nem csak ezért érthető az indiai piac előtérbe helyezése. A BMW eddig több, mint 50.000 G310 szériás R-t és GS-t értékesített világszerte, amiből csak Indiában kelt el 15.000 példány, ezzel pedig a márka kisköbcentis palettájának első számú és legnagyobb célországává vált.
Azonban európai értékesítésről eddig szó sem esett, pedig látszólag nem kellene, hogy ennek oka legyen, hiszen testvérmodelljei, a G310R és G310GS is gond nélkül forgalmazhatóak az öreg kontinensen. Ezzel szemben egyelőre csak arról van szó, hogy hamarosan megkezdik a motor kínai exportját.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »