Talán két olyan motor létezik, amit az összes olyan ismerősöm név szerint fel tud sorolni, akit egyébként marhára nem érdekel a motorozás. Az egyik a Hayabusa – érdekes személyes megfigyelésem, hogy a Busa jellegzetes sziluettjét a csajok is jobban felismerik – a másik pedig a GSX-R1000. És mi válik az Euro5 legújabb áldozatává? Igen, a Gixer. Hihetetlen, ugye?
Te is meggyőződhetsz róla. Menj csak fel a Suzuki magyar (vagy valamelyik európai) honlapjára! Ott tátong az ürességtől a szupersport kategória. Jó, a GSX-R125 még ott van, de most beszéljünk komoly dolgokról….
A német Motorrad magazin jogos felvetése, hogy nem könnyű ma Suzuki márkarajongónak lenni. Lelépnek a MotoGP-ből, kiszállnak az Endurance Világbajnokságból és úgy általában véve visszavonulnak motorsport frontról. És akkor tessék, az Euro5 utolsó utáni türelme idejével a GSX-R1000 is búcsúzik. A pesszimisták azt mondják, hogy ezek az események összefüggenek egymással, méghozzá azóta, hogy sem az Endurance sikerek, sem Joan Mir legutóbbi világbajnoki címe nem turbózta fel jelentősen az eladásokat. Az optimisták pedig azt, hogy valaminek a vége egy új kezdetet jelent és 2023 után vissza kell, hogy térjen a kategória.
Cimkék:
Nem egyszerűen szomorú, hanem még távolról is megrázó hír, hogy hétvégén egy 11 kisfiú vesztette életét a Crail versenypályán.
Elolvasom »Nézünk, mint pocok a lisztben: hol van a BMW G310RR? Indiában már bemutatták, indulnak vele Kínába. És Európa?
Elolvasom »A nagy teljesítményű elektromos motorok életképessége eddig elég kérdőjeles volt. Az Energica Eva Ribelle RS ezen akar javítani.
Elolvasom »Az első részt folytatva két újabb Spyke túrakabát bemutatója következik. Egyiken sem véletlenül szerepel a hivatalos Dakar logó.
Elolvasom »A Niu MQi GT-t tavaly már bemutattuk. Idén megjelent az EVO változata, amely sokkal gyorsabb lett. Napokig nyúztuk, hogy mit tud.
Elolvasom »Sajnos a motorozásban benne van, hogy hirtelen minden megváltozik. Olvassátok el Zoli igaz történetét a durva baleset hatásairól.
Elolvasom »