Talán két olyan motor létezik, amit az összes olyan ismerősöm név szerint fel tud sorolni, akit egyébként marhára nem érdekel a motorozás. Az egyik a Hayabusa – érdekes személyes megfigyelésem, hogy a Busa jellegzetes sziluettjét a csajok is jobban felismerik – a másik pedig a GSX-R1000. És mi válik az Euro5 legújabb áldozatává? Igen, a Gixer. Hihetetlen, ugye?
Te is meggyőződhetsz róla. Menj csak fel a Suzuki magyar (vagy valamelyik európai) honlapjára! Ott tátong az ürességtől a szupersport kategória. Jó, a GSX-R125 még ott van, de most beszéljünk komoly dolgokról….
A német Motorrad magazin jogos felvetése, hogy nem könnyű ma Suzuki márkarajongónak lenni. Lelépnek a MotoGP-ből, kiszállnak az Endurance Világbajnokságból és úgy általában véve visszavonulnak motorsport frontról. És akkor tessék, az Euro5 utolsó utáni türelme idejével a GSX-R1000 is búcsúzik. A pesszimisták azt mondják, hogy ezek az események összefüggenek egymással, méghozzá azóta, hogy sem az Endurance sikerek, sem Joan Mir legutóbbi világbajnoki címe nem turbózta fel jelentősen az eladásokat. Az optimisták pedig azt, hogy valaminek a vége egy új kezdetet jelent és 2023 után vissza kell, hogy térjen a kategória.
Cimkék:
Nem egyszerűen szomorú, hanem még távolról is megrázó hír, hogy hétvégén egy 11 kisfiú vesztette életét a Crail versenypályán.
Elolvasom »Nézünk, mint pocok a lisztben: hol van a BMW G310RR? Indiában már bemutatták, indulnak vele Kínába. És Európa?
Elolvasom »A KSR csoport teljesen ugyanarra a műszaki alapra két teljesen más jellegű 125-ös motort dobott piacra. Lássuk, milyenek lettek!
Elolvasom »Elképesztő árubőség és magas szakértelemmel összeválogatott termékek hada jellemzi a cseh tulajdonú MOTOZEM áruházat.
Elolvasom »Az angol motorkerékpár gyártás 140 éves története egy helyen. Beszámolónk a brit Nemzeti Motokerékpár Múzeum érdekességeiről sok fotóval.
Elolvasom »Az alig néhány éve létező márka 2023-ra olyan parádésan sikerült klasszikussal rukkolt ki, hogy az hihetetlen. Ő a Cromwell 1200.
Elolvasom »