Valamikor 2017-ben szólt nagyot, hogy a hangsúlyosan trandíciófüggő krúzergyártó Harley-Davidson új utak felé nyit. Persze mindenkinek a Pan Americától mozdultak meg ízlésének megfelelő izmai, de volt még egy fontos projekt. A naked, a csupasz változat, a Bronx. Csakhogy miután a HD legfelső vezetésében változás történtét és Joachim Zeits átvette a CEO széket, azt mondta, hogy hátrébb az agarakkal és elő a gyártó hagyománytisztelő vásárlóival! Így nem készült el a streetfighternek becézett alapmodell.
Tűnt ez egészen eddig a pillanatig így, de a CycleWorld munkatársai szerint zavar támadt az erőben. Ugyanis egy amerikai átvizsgálás szerint, amely segítségével országszerte igyekeznek felszabadítani a nem használt és a cégek által semmire nem használt védjegyeket, kiderült, hogy a Harley-Davidson mégiscsak ragaszkodik a Bronx névhez.
Azaz a Harley-Davidson csupasz modellhez rendelt neve nem került ki a márka szerszámos ládikójából. Így lehet, hogy nekünk is újra kell értékelnünk Zeits korábbi szavait és úgy értelmeznünk, hogy a modell terveit nem elkaszálták, hanem csupán az azzal való munkát elhalasztották. Mondjuk addig, ameddig megnézik, hogy a vásárlók hogyan reagálnak egy merőben új szegmensben megjelenő termékre – tehát a Pan Americára. Amire tradíciók ide vagy oda, a pénztárcák megnyíltak, pláne az Egyesült Államok területén.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »