Készletről kapható a Schuberth világújdonsága, a C5 felnyitható sisak. Mintegy 20.000 mérnöki munkaóra, 2000 darab tesztsisak és több mint 400 órányi valós teszttúra eredményeként megszületett a Schuberth 2022-es újdonsága. A C5 a legfejlettebb modell a márka kínálatában, amely teljesíti az ECE-R 22.06 szabvány előírásait és P/J dupla homologizációval is rendelkezik. Azaz nyitott állvédővel is megfelel a biztonsági előírásoknak, amit nem minden nyitható bukó teljesít. Szénszál erősítésű kompozit héja méretektől függően (XS-3XL) csak 1640-1790 gramm. EPS héja a hatékony ütéselnyelés érdekében két különböző sűrűségű anyagból épül fel.
INDIVIDUAL béléshuzata varrásmentes és ahogyan a neve is utal rá, személyre igazítható a márkaképviseleten keresztül elérhető, eltérő fejformákhoz való alternatív béléselemekkel. Szellőzőrendszere cserélhető szűrővel ellátott dupla belépőnyílást kapott az állvédőn, a plexi mechanikája memóriafunkciós, így bármilyen pozícióban legyen nyitva, az állvédő fel- majd lehajtása után a korábbi helyére áll vissza.
Beépített napszemüvege új fejlesztésű V-lock mechanikával működik és az ECE-R 22.06 szabványnak megfelelően holttérmentes kilátást biztosít. Az új Schuberth C5 csendes: 85 DbA zaj érzékelhető benne 100 km/órás sebesség mellett. Állszíja megakadályozza, hogy baleset során a sisak lefordulhasson a fejről (ezt takarja az Anti Roll Off System – A.R.O.S.) és annak érdekében, hogy ne szorítsa a nyakat, az elhelyezését újragondolták. A C5 a legújabb, Sena 50 alapú Mesh kommunikációs rendszer (SC2) fogadására alkalmas. A nyakpárnát és a plexinyílás peremét is fényvisszaverő felülettel látták el annak érdekében, hogy a láthatóság zárt és felhajtott állvédővel is a lehető legjobb legyen. A Schuberth C5 kilencféle változatban, 226.500 – 262.500 Ft-os áron kapható az EuroMotor budapesti üzletében.
Támogatott tartalom
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »