Új amerikai nagyfiú érkezik az Indian kínálatába. Eddig alapvetően kétféle nagycsomagos V2-es bálnát kínáltak. A Roadmaster jelentette a csúcsot, tekintélyes fejidommal és fotellel, mellette pedig a luxus-vagány tengelyen egy kicsit inkább útóbbi felé billenő Challenger a baggerre vágyók igényeit elégítette ki. Az új Pursuit a kettő között foglal helyet.
Ahogyan azt már elsőre is jól megfigyelheted a képeken, az alapokat a Challenger adja. 122 lóerős PowerPlus blokk, monoblock Brembo fékek, rövid fejidom és a formavilágot tükröző oldaldobozok.
Azonban a fejidomra a Pursuit modellen már magasabb plexi kerül, valamint egy-egy elem itt már a lábakat is védi az időjárás behatásaitól. A kényelmet egy új üléssel fokozzák, amely a korábbinál vastagabb párnázást, valamint ülésfűtést kap elől és hátul is.
Az infotainment nem változott, azaz maradt a telefonkapcsolatos navis, zenés, fullos cucc. Az opcionális extrák közé azonban felkerült az arról állítható elektromos hátsó rugóstag, amit nem is árt majd birizgálni, ha felül az utas és megpakolod a 130 literes, fotelként is jól funkcionáló óriás felső dobozt.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »