Összességében azért sejthettük, de legalább reméltük, hogy a tavaly bemutatott RC 8C valami sokkal szélesebb körben elérhető motor felvezetésére szolgál. És tessék, úgy tűnik, hogy úgy 2024 magasságában meg is érkezik a 890 alapú – akkor már- RC990. Erről árulkodnak a német Motorradnál landoló spanyolországi kémfotók.
Az RC 8C még egy limitált szériás, kizárólagosan pályamotor volt, amit a Krämerrel közösen hozott létre a KTM. Pontosabban egy közel Moto2-es szintre hozott atomdurva versenymotor, amit a megjelenésének pillanatában, mindössze néhány perc alatt elkapkodtak. Az RC990 ezzel szemben egy rendszámozható, közúti használatra is szánt sportmotor lesz.
Az RC 8C-nek még egyedi vázat készített a Krämer, de az RC990 már a 890 Duke vázát fogja használni. Az idomok vonzó vonalait ugyanakkor megtartották, de a szárnyak lekerültek. A fotón jól kivehetőek a WP Apex villák és a felsőpolcos Brembo Stylema nyergek.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »