A brit MCN-nek adott interjút Timur Sardarov, az MV Agusta vezérigazgatója – modern cégesül CEO-ja – ahol arról is beszélt, hogy a milánói EICMA-n bemutatott Lucky Explorer projekt nagyobbik tagja, a 9.5-ös változat legkorábban 2023 áprilisában készülhet el. Ugyanakkor az 5.5-ről nem esett szó, így a kisebbik változat hamarabb is érkezhet, de a háromhengeres nagytestvérre az idei évben inkább már ne számítsunk!
Mindemellett arról is beszélt Sardarov, hogy komoly terveik vannak a közeljövőben az Explorer 9.5 háromhengeres motorblokkjával. Elmondása szerint a 931 köbcentis, háromhengeres, 121 lóerős darab úgy 250 kilométer/óránál éri el a végsebességét.
De érkezik a 950-es blokk koré néhány nem advenutre változat is, amelyeknek a hangolása is más lesz. A Superveloce, az F3 és a Turismo Veloce szinte biztosan meg fogja kapni a hizlalt erőforrást, miközben egyelőre a nyolcszázasokat sem vonják ki.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »