Az FJR1300 az európai piacról 2019-ben vonult nyugdíjba, azóta is igazi szellemi örökös nélkül hagyva a hangvillás márkát. Akkor, amikor egyébként pont úgy tűnik, hogy a kellően izmos nagytúrázók talán újra meglelik a célközönségüket, miután a mindent elsöprő túraenduró hullám talán egy egészen könnyed lemenő ágba kerül. Mindeközben Japán új kiadást kap a modellből. Mi pedig csak távolról figyeljük ezt. És egy picit irigykedünk.
Végtére is hé, az FJR1300-at az európai piacra kezdték el gyártani! Az meg úgy mégiscsak a miénk volna vagy mifene. Erre nézegethetjük a képeket. Miután az FJR nálunk sikeres és keresett lett, a további piacokra csak 2002-ben kezdték el szállítani. Ennek a dátumnak lesz a következő évben a modell huszadik évfordulója. Ezt fogja ünnepelni a 20th Anniversary kiadás. Csak ahogy kezdtük, nem nálunk.
Akárcsak az Európától búcsúzó Ultimate Edition, úgy a 20th Anniversary is mind az A, mind az elektronikusan állítható futóművel szerelt AS kivitelben elkészül. A szülinapi különkiadás csak esztétikai téren jelent többet. Ameddig a tanksapkát, a lábtartókat, karokat és kapcsolókat mind az utolsó csavarig elfeketítik, addig a felni, az FJR logó, az ülés varrása mind aranyszínben pompázik. A tankemblémát leszámítva pont mint a korábban nekünk jutó Ultimate Edition esetében.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »