Bimota? Nem a kényelmes, egész napos, pihentető túrázás a brand fő profilja, de ha manapság ez megy, akkor bizony ez megy. Na nem egy papás csühögőt kell elképzeljünk. A 49 százalékában Kawasaki tulajdonú olasz cég ismét a japán márka alapjaihoz nyúl. A kínálatot jelen pillanatban az 1000 SX alapú KB4, annak csupasz KB4 RC változata és a H2 Tesi képezi. Ez utóbbinak érkezik az enyhén megtúrásított kivitele.
Mit jelent ez egészen pontosan? Valami olyasmire számítunk, hogy úgy viszonyul majd a túra-Tesi az alaphoz képest, mint ahogyan a Kawasaki H2 az SX kivitelhez. Az alapot a Kawa kompresszoros blokkja jelenti, aminek felülvizsgálják a vázát és azt, amit a futóműve kínál.
Ha visszagondolunk a nemrég frissített H2 SX-re, akkor annak technológiai fejlődéséből következtethetünk arra, hogy a prémium brandként szolgáló Bimota milyen felszereltséggel érkezik, Pierluigi Marconi, a Bimota ügyvezetője szerint várhatóan egy-két éven belül. A túrásított Tesi ezek alapján olyan technológiai fejlesztéseket kaphat, mint a távolságtartó tempomat és a holttér figyelő.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »