Te jó ég! Eltelt 30 év azóta, hogy a Honda bemutatta az első generációs CBR900RR-t, a minden kétséget kizáróan a legszebb SC28-at, a dupla kereklámpást. Az akkori sportmotor összehasonlíthatatlan a mai CBR1000RR-R-rel. Mégis, nem gondoltuk volna, de a Hiroaki Tsakui féle fehér-kék-piros fényezés az újnak is jól áll. De a nosztalgia mellett mást is tud a 2022-es CBR.
A lóerők és a newtonméterek száma egy szemernyit sem változott. Előbbiből 218 jut 14.500-nál, utóbbiból 112 12.500 forulat/percnél. Mégis más élményt ígér, mint a 2021-es változat. Áttervezték a szívócsonkot, a légszűrőházat és a kipufogórendszer leömlő és dob közötti traktusát. Emellett a 40 fogas hátsó lánckerék helyett 43 fogast raktak fel. És, hogy mit várnak ettől? Azt, hogy a 2022-es CBR1000RR-R érezhetően nagyobbat fog lépni a középső fordulatszámtartományban.
A múltidéző fényezést a Showa helyett Öhlins futóműves, Nissin helyett Brembo fékes, kikönnyített CBR1000RR-R változat, az SP kivitel kaphatja meg.
Cimkék:
Izgalmas kis videóval állított be a Honda az EICMA-ra, amely szerint visszatér egy nagy nevük, a Hornet. De hogyan?
Elolvasom »Egy jó Öhlins félaktív futóművel rögtön minden sokkal szebbnek tűnik. A Moto Guzzi V100 Mandello is.
Elolvasom »A KSR csoport teljesen ugyanarra a műszaki alapra két teljesen más jellegű 125-ös motort dobott piacra. Lássuk, milyenek lettek!
Elolvasom »Elképesztő árubőség és magas szakértelemmel összeválogatott termékek hada jellemzi a cseh tulajdonú MOTOZEM áruházat.
Elolvasom »Az angol motorkerékpár gyártás 140 éves története egy helyen. Beszámolónk a brit Nemzeti Motokerékpár Múzeum érdekességeiről sok fotóval.
Elolvasom »Az alig néhány éve létező márka 2023-ra olyan parádésan sikerült klasszikussal rukkolt ki, hogy az hihetetlen. Ő a Cromwell 1200.
Elolvasom »