Te jó ég! Eltelt 30 év azóta, hogy a Honda bemutatta az első generációs CBR900RR-t, a minden kétséget kizáróan a legszebb SC28-at, a dupla kereklámpást. Az akkori sportmotor összehasonlíthatatlan a mai CBR1000RR-R-rel. Mégis, nem gondoltuk volna, de a Hiroaki Tsakui féle fehér-kék-piros fényezés az újnak is jól áll. De a nosztalgia mellett mást is tud a 2022-es CBR.
A lóerők és a newtonméterek száma egy szemernyit sem változott. Előbbiből 218 jut 14.500-nál, utóbbiból 112 12.500 forulat/percnél. Mégis más élményt ígér, mint a 2021-es változat. Áttervezték a szívócsonkot, a légszűrőházat és a kipufogórendszer leömlő és dob közötti traktusát. Emellett a 40 fogas hátsó lánckerék helyett 43 fogast raktak fel. És, hogy mit várnak ettől? Azt, hogy a 2022-es CBR1000RR-R érezhetően nagyobbat fog lépni a középső fordulatszámtartományban.
A múltidéző fényezést a Showa helyett Öhlins futóműves, Nissin helyett Brembo fékes, kikönnyített CBR1000RR-R változat, az SP kivitel kaphatja meg.
Cimkék:
Izgalmas kis videóval állított be a Honda az EICMA-ra, amely szerint visszatér egy nagy nevük, a Hornet. De hogyan?
Elolvasom »Egy jó Öhlins félaktív futóművel rögtön minden sokkal szebbnek tűnik. A Moto Guzzi V100 Mandello is.
Elolvasom »A prémium szegmensben éllovas SCHUBERTH legújabb bukója teljesen új fejlesztésként, elődeit mindenben felülmúlva lép a piacra.
Elolvasom »A Motochargebar telefontartóit Magyarországon fejlesztik, ráadásul folyamatosan. Az idei évre ismét jobbak lettek, mint valaha!
Elolvasom »Amennyiben az Onroad.hu olvasójaként részt veszel a Protektor motoros baleset-biztosítás játékában, akár ingyen lehetsz biztonságban egy évig!
Elolvasom »Az olasz Spyke prémium túraruháiból két kabátot mutatunk be, amelyekben nyugodtan nekimehetsz motorral a nagyvilágnak.
Elolvasom »