2022-re frissül az A2 kategória Honda féle jolly joker triója, a három ötszázas nagykezdő, méghozzá nem csak úgy ímmel-ámmal. A CB500F, a CBR500R és a langaléta CB500X modellek komolyabb futóművet és féket kapnak. Előre 41mm-es fordított Showa villákat (a CBR650R-ről érkeznek) pakolnak, míg az első fék a tárcsaszámot tekintve végre duplázódik, amihez új Nissin főfékhenger dukál.
Ez mind szép, jó és örömteli, de várható volt, hogy a motorok árképzését ezek a változások nem hagyják érintetlenül. Ehhez képest nem is nagy a differencia. Amíg a CB500F-ért 60.000.-, addig a CB500X-ért 80.000.- forinttal kérnek többet Magyarországon.
Ár: 2.289.000.- forint.
Színek: matt szürke (Matt Axis Grey Metallic), világos szürke (Perl Smokey Grey), piros (Grand Prix Red) és sárga (Pearl Dusk Yellow).
Korábbi tesztünket itt olvashatod.
Ár: 2.489.000.- forint.
Színek: fekete (Matt Gunpowder Black Metallic) és piros (Grand Prix Red).
Korábbi tesztünket itt olvashatod.
Ár: 2.469.000.- forint.
Színek: fekete (Matt Gunpowder Black Metallic), zöld (Pearl Organic Green) és piros (Grand Prix Red).
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »