Előrángattak néhány típusengedélyeztetési eljárásból származó dokumentumot, amelyek arról árulkodnak, hogy a Kawasaki hamarosan egy új H2 SX modellt mutat be. Várhatóan a milánói EICMA kiállításon fog debütálni a kompresszoros túra-sport (igen, jobb híján nevezzük így) legújabb változata, amely a jelek szerint új dizájnnal és némi csúcstechnológiával veszi fel a versenyt legközelebbi konkurensével, a 2021-es Suzuki Hayabusával.
A legfontosabb, a kompresszortól sikító 998 köbcentis, sornégyes motorblokk érintetlen marad. Kétszáz duzzadó lóerőstől, mindenestől. A nemzetközi források kiszúrták, hogy a kipufogó halkabbá válik, azaz a rendszer dobostól változik. Ez pedig várhatóan némi stílusváltásnak az előjele.
A dizájn változását pedig indokolhatja, hogy a Ducati Multistrada V4 S-hez, a KTM 1290 Super Adventure-höz és a BMW R1250RT-hez hasonlóan felkerül a motorra a Bosch féle radaros technológia. Ezzel pedig nem csak a holttérfigyelő és az adaptív tempomat jár, hanem az is, hogy az érzékelőket is el kell helyezni, méghozzá ízlésesen, amivel néhány évvel ezelőtt, a motor megrajzolása során még nem számoltak.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »