A tavalyi fejlesztéssel az Euro5 környezetvédelmi normákhoz igazították a Ninja 1000SX-et (leánykori nevén Z1000SX-et), azonban máris itt van egy következő csomag. A kibocsátási követelményekhez igazításon túl korábban új hattengelyes dőlésszög-érzékelő modult, frissített ride-by-wire technológiát kapott. Ezúttal azonban nem a menetteljesítmény áll a fókuszban. Vagy mondjuk úgy, a túra-sport kategóriába szuszakolható motornak most inkább az előbbi tulajdonságait vizsgálják felül és emelik magasabb szintre.
A 4. generáció friss fejlesztéseihez, azaz a 4-1 kipufogóhoz, az kedvezőbb aerodinamikai tulajdonságokkal bíró idomzathoz, a már radiálisan rögzített első féknyergekhez, az új gyorsváltóhoz vagy a vízszintesen beépített hátsó rugóstaghoz nem nyúltak. Kap azonban jövőre új, tömöttebb és komfortosabb ülést, hogy egy hangyányit élvezetesebb legyen az egész napot a nyeregben tölteni.
A szerszámok nélkül állítható szélvédő egy új fokozatot kap, hogy az eltérő magasságú és testalkatú motorosok könnyebben megtalálják a nekik kedvező állást. A táskák mérete marad összesen 56 liter. Az 1000SX jövőre várhatóan zöld/fekete és szürke/fekete színkombinációkban érkezik.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »