Előkerült néhány kémfotó, ami alapján kiderült, hogy melyik lesz a Husqvarna következő túraendurója. Hiszen a svédek már korábban is jelezték, hogy a Norden számukra nem egyszeri projekt. A 901 csupán az első és nem “Az” adventure motor. A következő fokot két szinttel lejjebb lövik be a köbcenti lépcsőn, azaz a 401 érkezésére számíthatunk.
A kisebbik Svart- és Vitpilennel való rokonság stílusában egészen jól tetten érhető. Persze a nagy plexi, a széles kormány, a hosszabb rugóutak és a bütykös gumik ellenére. Túrázó szempontból pozitív fejlemény, hogy egészen használhatónak tűnő farrészt hagytak neki, így nem csak utast lehet tisztességesen szállítani, hanem mondjuk egy tengerészzsák rögzítése is kevesebb fejtörést okoz.
A Norden 401 alapvetően a KTM 390 Adventure motorra épül. Hogy annak pusztán egy stílusosabb, különcebb, vagy valóban magasabb szintű változata lesz-e, arra nagyon sokan kíváncsiak. Ugyanakkor még az sem biztos, hogy a “401” megnevezés helytálló, hiszen a Svart- és Vitpilen modelleket is 490 köbcentire fejlesztik, amit svédül 501-nek írnak majd.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »