Előkerült néhány kémfotó, ami alapján kiderült, hogy melyik lesz a Husqvarna következő túraendurója. Hiszen a svédek már korábban is jelezték, hogy a Norden számukra nem egyszeri projekt. A 901 csupán az első és nem „Az” adventure motor. A következő fokot két szinttel lejjebb lövik be a köbcenti lépcsőn, azaz a 401 érkezésére számíthatunk.
A kisebbik Svart- és Vitpilennel való rokonság stílusában egészen jól tetten érhető. Persze a nagy plexi, a széles kormány, a hosszabb rugóutak és a bütykös gumik ellenére. Túrázó szempontból pozitív fejlemény, hogy egészen használhatónak tűnő farrészt hagytak neki, így nem csak utast lehet tisztességesen szállítani, hanem mondjuk egy tengerészzsák rögzítése is kevesebb fejtörést okoz.
A Norden 401 alapvetően a KTM 390 Adventure motorra épül. Hogy annak pusztán egy stílusosabb, különcebb, vagy valóban magasabb szintű változata lesz-e, arra nagyon sokan kíváncsiak. Ugyanakkor még az sem biztos, hogy a „401” megnevezés helytálló, hiszen a Svart- és Vitpilen modelleket is 490 köbcentire fejlesztik, amit svédül 501-nek írnak majd.

Cimkék:
Ez azt jelenti, hogy egészen 2024-ig még a brit Triumph marad a Moto2-es versenymotorok exkluzív beszállítója.
Elolvasom »Igazából innentől kezdve úgy kellene rövidíteni, hogy EIDDR, de márkaként azért még megtartja nevét az EICMA.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »