Nagyot ugrik a Brixton, de végtére is nincs az sehol előírva, hogy egy gyártó csak fokozatosan haladhat előre a köbcentik lépcsőjén. A jelenlegi Crossfire 500 után az 1200-as modell több, mint a hengerűrtartalom megduplázása. Másik liga, mások az elvárások. A félliteres egészen jó kis gép, sok igényes részlettel és olyan sziluettel, amire elismerően csettintenek azok, akiknek a dizájn dobbantja meg a szívét.
Várhatóan ezen a síkon folytatják a fejlesztést. Várhatóan, hiszen egyelőre csak egy 3D látványterv került elő, ami valamelyest újraéleszti és megerősíti a korábbi ipari szivárogtatást.
Persze egy látványterven nincsenek feltüntetve a műszaki adatok, de az 1200 köbcentis motorblokkra azért tényleg elég jó tippünk lehet. Elvégre jól kivehetően fel is vésték ezt a négy számjegyet a motorra.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »