Nagyot ugrik a Brixton, de végtére is nincs az sehol előírva, hogy egy gyártó csak fokozatosan haladhat előre a köbcentik lépcsőjén. A jelenlegi Crossfire 500 után az 1200-as modell több, mint a hengerűrtartalom megduplázása. Másik liga, mások az elvárások. A félliteres egészen jó kis gép, sok igényes részlettel és olyan sziluettel, amire elismerően csettintenek azok, akiknek a dizájn dobbantja meg a szívét.
Várhatóan ezen a síkon folytatják a fejlesztést. Várhatóan, hiszen egyelőre csak egy 3D látványterv került elő, ami valamelyest újraéleszti és megerősíti a korábbi ipari szivárogtatást.
Persze egy látványterven nincsenek feltüntetve a műszaki adatok, de az 1200 köbcentis motorblokkra azért tényleg elég jó tippünk lehet. Elvégre jól kivehetően fel is vésték ezt a négy számjegyet a motorra.

Cimkék:
Nemzetközi lapértesülések szerint - ez az ipari pletyka szép neve - a Z900RS sikere után jön a kisebbik Z650RS.
Elolvasom »A Moto Guzzi új, ezres crossovere, a V100 az olasz márka kereken századik születésnapjára készül el. A felvezetése ezzel megkezdődött.
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »