Nem, nem, nem. Szó sincs arról, hogy az MV Agustánál akár csak egy pillanatra is felmerült valakiben, hogy egy 200+ lóerős naked talán egy hangyányit sok a dolgos hétköznapokra. Ó nem. De arra azért gondoltak, hogy a kényelmesebb üléspozíció és árcédula talán közelebb hozza a márkát még néhány vásárlóhoz. Ez lesz a Brutale 1000 RS.
Az erőforrás tehát marad. Mind a 208 lóerejével együtt. Ami viszont komolyat változik, az a kormánypozíció, ami egyfelől 25 milliméterrel magasabbra kerül, másfelől szélesebb is lesz az RS-en, mint az RR-en, ami önmagában jelentősen megváltoztatja az ergonómiát.
A hírek szerint azonban itt nem ér véget a módosítás. Ugyanis a lábtartók néhány milliméterrel lejjebb kerülnek, a futóműből pedig egy fokkal barátságosabbat, puhábbat kap, ami jelentősen befolyásolhatja a Brutale RS árképzését.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »