Nem kapott rövid nevet. Még a címben sem fért el teljesen, hogy Ducati Panigale V2 Bayliss 1st Championship 20th Anniversary. De amilyen hosszú, olyan beszédesen tartalmaz minden fontos információt és kerül ki minden lehetséges félreértést. A limitált szériás V2 Troy Bayliss első, 2001-es Superbike Világbajnokságon szerzett bajnoki címét ünnepli, amit persze a Ducatival szerzett meg.
A húsz évvel ezelőtt megszerzett trófea emlékére készült Panigale V2 természetesen az akkori 996 R grafikáját örökölte meg, a Shell matricával és a 21-es rajtszámmal egyetemben. Továbbá megtalálható a tankon Bayliss aláírása, valamint egy alumínium plakett, rajta a motor teljes nevével és sorozatszámával.
Az alapmodellhez képest előre és hátra is Öhlins került, az NX340 villák és a TTX36 rugóstag finom, drága holmik. Az aksit egy kompaktabb darabra cserélték, a hátsó ülést pedig lekukázták. Ezekkel mintegy 3 kilogrammot faragtak a tömegen. Könnyű markolatok kerültek fel, jár hozzá Öhlins kormánylengés-csillapító, az ülésbe pedig az olasz trikolor mellett a 21-es számot hímezték bele. Apró érdekesség, hogy eredetileg maga Bayliss avatta volna fel a motort Assenben, de ő májusban bicajos balesetet szenvedett, így ezt a feladatot Ruben Rinaldi látta el.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »