Ameddig a Yamaha eddig jól elvolt a nyolcadliteresek mezőnyében az MT 125-tel, meg az R125-tel, addig egy elég fontos szegmenst – eddig – hagytak kifolyni a kezeik közül. A klasszikus, gusztusos kis retró roadsterek világát, ahol a legfontosabb szereplő így jelenleg talán a Honda CB125. Miközben a Yamahának is ott van a kész múltidéző családja 700 és 900 köbcentiben is. Ezt a folytonossági hiányt tömik most ki az érkező XSR125-tel.
Az erő szent forrása a kategóriában ismerős, nem túl meglepő számokat mutatja. Az elvárhatóan egészséges 15 lóerőt 9.000-es fordulatszámon hozza az egyhengeres blokk.

De ebben nincsen semmi meglepő. Várható volt, hogy az XSR125 erőteljesen az MT 125-re fog építkezni. Ugyanaz a blokk, ugyanaz a deltabox váz, 41-es USD villák és fékek várhatóak.

Cimkék:
Sajnos dátum egyelőre nem tartozik a Yamaha új videójához, amely valószínűleg az YZF-R7 visszatérését erősíti meg.
Elolvasom »Rendben, ez csupán egy koncepció, annak viszont elég elszállt a LED-es, okostelefonos összeköttetésű Brembo G Sessanta.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »