Ameddig a Yamaha eddig jól elvolt a nyolcadliteresek mezőnyében az MT 125-tel, meg az R125-tel, addig egy elég fontos szegmenst – eddig – hagytak kifolyni a kezeik közül. A klasszikus, gusztusos kis retró roadsterek világát, ahol a legfontosabb szereplő így jelenleg talán a Honda CB125. Miközben a Yamahának is ott van a kész múltidéző családja 700 és 900 köbcentiben is. Ezt a folytonossági hiányt tömik most ki az érkező XSR125-tel.
Az erő szent forrása a kategóriában ismerős, nem túl meglepő számokat mutatja. Az elvárhatóan egészséges 15 lóerőt 9.000-es fordulatszámon hozza az egyhengeres blokk.
De ebben nincsen semmi meglepő. Várható volt, hogy az XSR125 erőteljesen az MT 125-re fog építkezni. Ugyanaz a blokk, ugyanaz a deltabox váz, 41-es USD villák és fékek várhatóak.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »