Tudom, hogy egy kicsit még helyre kell tenni ezt a Voge névre hallgató motormárkát. Ez annak a kínai Loncinnak az európai piacra szánt, prémiumnak címkézett brandje, akik egyébként olyan motorok fejlesztésében voltak partnerek, mint a BMW F750GS, F850GS és a C400 nagyrobogók. A márka magyarországi képviselettel is rendelkezik, azaz a modellek megvehetőek, rendszámozhatóak, garanciálisak. Az új motorjuk az 500AC a retró vonalat erősíti.
A Voge 500AC hiába lett prémium, európai márkának kikiáltva, hiába dolgoznak jól ismert beszállítókkal, mégis könnyen vádolható “kínaisággal” hiszen a formavilág már első ránézésre is ismerős a szemnek. XSR vonalakat vélünk felfedezni.
A retró stílusú 500AC-t egy 471 köbcentis, sorkettes mozgatja és kísértetiesen hasonlít minden paraméterében a Honda 500-as kéthengereséhez. A blokk A2-es jogsihoz való 48 lóerőt ad le 8.500-as fordulaton, valamint 47 Nm forgatónyomatékot 7.000-nél, ami az előzetes infók szerint 160-as tempó eléréséig lesz elég. Az retró gép állítható KYB villákat és hátsó rugót kap, az ABS-t a Bosch szállítja, a fékeket a Nissin. Legnagyobb ütőkártyája pedig, hogy várhatóan olcsóbb lesz, mint az egyik komoly vetélytársa, a Benelli Leoncino 500.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »