Ezúttal nem is a motorokra, hanem azokra a merchandise termékekre kell gondolni, amelyeken a Harley-Davidson logó szerepel. Pólókhoz, pulóverekhez, ingekhez, kabátokhoz hasonló fashion termékekre, kulcstartókra, pénztárcákra, öngyújtókra és ki tudja még ezerszám miféle csecsebecsékre vonatkozik most ez. Mármint a címben is említett, Amazonnal való együttműködésből való kivonulás.
Természetesen Joachen “Hátraarc” Zeits, éppen trónját elfoglaló Harley-Davidson CEO ötletéről van szó, aki “Hardwire” címszó alatt úgy tűnik, hogy legfontosabb feladatának azt érzi, vezesse vissza a céget a XX. századba. Ő az, aki egyébként a rendkívül ígéretes 975-ös Bronx projektet is szívfájdalom nélkül belefojtotta egy kanál vízbe.
Az egyébként rendkívül jövedelmező merchandise termékek forgalmazása – és valóban, van egyáltalán olyan motoros, akinek legalább egy HD logós kacatja nincsen? – a jövőben egy kicsit megváltozik. A korábban Amazonnal kötött együttműködést ugyanis felmondják. Nem volt elfogadható számukra az, hogy az Amazon részesedik az eladásaikból. A kivonulással azt remélik, hogy az így felszabaduló pénzösszeg az érintett forgalmazóikat fogja erősíteni, hiszen a rajongók így kénytelenek lesznek kizárólag tőlük vásárolni. Ez a lépés egyébként nem egyedülálló, ugyanezt az utat követi például a Nike is.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »