Általában a rossz hírt választjuk, mert akkor utána a jó már olyan, mintha egy kicsit kompenzálna. Ha mi is ennek a receptnek a mentén haladunk, akkor kezdjük is ezzel. Ha a mai napon felmész a Harley-Davidson oldalára, akkor égető hiányosságba botlasz. Nincs Sporster. Mármint egyáltalán. Kinyírta az Euro5. A gyártónak nem érte meg tovább reszelni a blokkot, hogy megfeleljen a kibocsátási normáknak. Ezzel együtt a 750-es széria is kifutott, de a Spori az igazi fájó pont. A 883 és az 1200 egyaránt ment a levesbe. A rock&roll ma egy kicsit halottabb.
Na de akkor mi van? A Harley-Davidson bemutatott néhány 2021-es modellt. A Pan America hivatalos debütjére még várni kell. De van itt mondjuk Softail. Sajnos az is csonkábban, Low Rider, Deluxe és FXDR nélkül.
A legkönnyebb változat, a Street Bob megkapta a 114-es M8 nagyblokkot. Emelt kormányával, keskeny hátsó gumijával, bobberesen rövid hátsó sárvédőjével áll talán jelenleg legközelebb a tiszta Harley-élményhez. Khm, ahhoz amit a Sportster kisújbból kirázott. Fárnya Euro5!
A Fat Boy nem fog hanyatt vágni a 2021-es változásaival. De ez persze rendben is van, ez mindig is a Terminátor motorja lesz és ez így is van jól. Az előző évi modellhez képest egyszerűen visszatértek a több króm = több boldogság recepthez.
Touring fronton bemutatkozott a 2021-es Road King Special, a Road Glide Special és a Street Glide Special. Természetesen ezek is a 114-es, körülbelül 92 lóerős, 160 Nm forgatónyomatékot kipréselő blokkal szereltek. Diszkrét bukócsövet, 22,7 literes tankot, új középkonzolt, LED-es világítást és új fényezéseket kapnak. A CVO Limited, a CVO Street Glide, a CVO Road Glide és a CVO Tri Glide a 117-es, azaz 1.917 köbcentis blokkot kapja meg. Rockford Fosgate audio rendszer jár hozzájuk és teljes elektronikai csomag. Azaz kanyar-ABS és kipörgésgátló, guminyomás szenzor, hill-hold control.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »