A Honda minden értéket megtartott, amiért a Gold Wing motorokat igazán szeretjük. Óriás, luxustúrázó jacht-motorkerékpár ötvözet. Szinte már csak rontani lehetne rajta, szóval az Euro5 kompatibilis blokkon felül nem izgulták túl a fejlesztést a fiúk a japán gyárban.
Na igen, a blokk. Természetesen kipróbálni még nem volt alkalmunk, de az adatok és a korábbi tapasztalatok alapján levonható a következtetés. 5.500-as fordulatszámon 93 kW teljesítményt ad le (125 lóerő). De ami itt úgyis a lényeg, az a 170 Nm forgatónyomaték. Ide írhatom, hogy 4.500-nál van a nyomatékcsúcs, de a Gold Wing hathengerese esetében ez hagyományosan lényegében mindegy, mert mindenhol megy mint egy traktor. Egy elég lendületes traktor.
Talán az nevezhető előrelépésnek, hogy a Tour (tehát a felső dobozos, foteles) kivitel csomaghordó kapacitása 110-ről 121 literre nőtt. Bár emiatt korábban pont nem hallottam még senkit panaszkodni, de mindig jó egy kis plusz rakhely. Az ülés eddig is olyan volt, hogy az utasod simán kiolvasta mögötted a Zabhegyezőt a Transzfogarasig, de Hondáék azért fejlesztettek ezen a téren is egy kicsit. Azt mondják kényelmesebb. Továbbá javítottak a hangszórókon, hogy a korábbinál nagyobb sebesség mellett is élvezhesd a zenét, azaz autópályatempónál is üvölthet a Thunderstruck.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »