Nem igazán a Piaggio MP3-ra, sokkal inkább a Yamaha Nikenre hasonlít a Kymco vadonat új, háromkerekű nagyrobogója. Szemléletben mindenképpen. A CV3 célja ugyanis nem csupán a városi/elővárosi közlekedés biztonságosabb megkönnyítése, hanem egyfajta kanyargászásra is alkalmas fungép biztosítása a vásárlók számára. Az “adventure tourer” címkének ne dőlj be, vagy legalábbis ne köss hozzá a motoriparban megszokott jelentéstartalmakat!
A Kymco CV3 készen áll a tömeggyártásra. Várhatóan a következő évben érkezik Európába. Igaz, a pontos időpontról egyelőre nincs információnk, így ez jelenthet januárt vagy akár szeptembert is.
A háromkerekű nagyrobogóban egy 550 köbcentis hengerűrtartalmú, soros kéthengeres erőforrás lakik. A pontos adat még erről sem érkezett meg, de ha az AK550-ből indulunk ki, akkor hozzávetőlegesen 40 aszfaltszaggató kW-ot várunk. Egy picit félve, hiszen a komplex dönthető első traktus nyilvánvalóan erős tömegnövekedést is jelenteni fog.
Mindazontáltal a Kymco CV3 tudja a legfontosabb nagyrobogós fícsört. Az ülés alatti nagyméretű tárolórekeszt, ami várhatóan képes lesz elnyelni kettő darab bukósisakot. A fény LED-es, a plexi meg akkora, mint egy gyúródeszka. Egyelőre ennyi információ áll a rendelkezésünkre. Amíg be nem fut a többi, addig viszont lehet hangolódni a fenti videóval! 🙂
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »