2021-re kapott egy kisebb-nagyobb frissítést a BMW belépőszintűnek szánt modellje, a G310R. Az “R” az ő esetében is ugyanazt jelenti, mint bárhol máshol. “Racsingos” – ahogy egy kultúr cimborám mondaná. A sportos hangvételű kisnakeddel elsősorban a fiatalabb korosztályt célozzák, de az élettapasztalat azt mutatja, hogy azok is örömmel használják, akik számára prioritást élvez az alacsony tömeg, mint szempont. A német gyártó erre a fiatalos lendületességre játszott rá az új, némileg frissített, élesebb dizájnnal.
Hivatalos nevén nevezve “Dynamic Roadster.” A ródszterség oké, a dinamikusság pedig úgyis nézőpont kérdése. Az egyhengeres, 313 köbcentis, folyadékhűtéses, DOHC blokk 34 lóerővel kecsegtet 9.500-as fordulaton, valamint 28 Nm forgatónyomatékkal 7.500-nál. Ezek körülbelül az előd számai is. Az egyetlen fontos változás, hogy teljesíti az Euro5 előírásait.
A megjelent sajtóhírek értelmében a fent említett teljesítményadat jelentős részéhez az eddiginél valamivel alacsonyabb fordulaton hozzáfér a felhasználó. De ez úgyis a teszteken derül majd ki. Az viszont tényszerű, hogy elektromos gázgarral és anti-hopping technológiájú kuplunggal szerelik. A fények mindenhol LED-esre cserélődnek (indexek is), a fék- és kuplungkarok pedig négy pozícióba állíthatóvá váltak.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »