Most éppen az Ausztrálok miatt főhet a Kawasaki vezetőségének és marketingosztályának a feje. Ugyanis nem sokkal a hivatalos bemutató előtt – aminek november 23. lett volna a dátuma – napvilágot látott néhány kép és hozzá tartozó adat a 2021-es ZX-10R-ről, valamint a homologizációs alapnak szánt ZX-10RR-ről. Ez valószínűleg tényleg nem így volt megírva abban a bizonyos nagykönyvben. Na lássuk mivel állunk szemben!
Hivatalos bemutató híján egyelőre csak néhány rettenetes minőségű fotóra és szórványos adatcafatokra kell támaszkodnunk. De még ezen képek alapján is szembetűnő a fejidom megváltoztatása. A Kawasaki az eddigi formát egy H2 dizájnhoz kötehető darabra cserélte. Első ránézésre úgy tűnik, hogy a kijelzőt TFT-re változik, az oldalsó idomnál több helyet kap a levegő a beáramlásra, ami a hűtést javíthatja és külső gáztartályos villákat raktak előre.

A dokumentumok alapján az immár Euro5 kompatibilis blokk 200 lóerővel gazdálkodik, míg az RR változat 201-gyel. Előbbi 13.200-as fordulatszámon, utóbbi 14.000-nél. Ezzel az alapmodell teljesítménycsúcsa valamivel lejjebb, a homologizációs vasé egy picivel feljebb tolódik. A váz és a fék úgy tűnik, hogy nem változik, ahogy a ZX-10R menetkész tömege sem.

Ezt olvastad már?
Cimkék:
A Bosch féle mySPIN technológiát újabb gyártók is átveszik. A 10.5 colos gigakijelző Ducati és Kawasaki motorokra vándorol.
Elolvasom »A neo-classic racer vonalon születik egy természetesen különleges Bimota. A KB4 a Kawasaki Ninja 1000SX blokkja köré épül.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »