A motorkerékpár-gyártás egyik igazi különlegessége az olasz MV Agusta márka. Mindig is az volt, és manapság is annak számít – nem véletlenül szokták a motorok Ferrarijának is nevezni őket. Motorkerékpárjaik műszaki megoldásai, építésük igényessége, a formatervezés páratlan aprólékossága és még sok-sok dolog tudja ezt alátámasztani. Természetesen mint mindennek, nekik is megvannak a megrögzött ellendrukkereik – a mi dolgunk azonban az, hogy a lehetőségekhez képest igyekezzünk bemutatni különleges gépeiket. Idén már megkaptuk a lehetőséget, hogy kipróbálhassuk idei újdonságaik egyikét, a 208 lóerős Brutale 1000 RR-t. (Azt az anyagot ide kattintva találjátok meg.) Akkor a motor még bejáratós volt, és csupán egy napra jutottunk hozzá.
Reggel hoztuk, délután vittük vissza – de még 2 órát az eső is esett közben, így egy kúton kellett dekkolni vele, hogy ne legyen csupa retek a különleges szépségű paripa. Ami hiányérzet akkor maradt, azt most pótoljuk. Ugyanis újra megkaptuk a 208 lóerős csodát – de ezúttal olyan környezetben vizsgázhatott, ahol nem maradtak titkok. Egy rendes nyílt napra kivihettük a Hungaroringre – hiszen ott tisztességgel ki lehet forgatni, és a tempós kanyarodásról is kiderül minden. Lássuk hát – és főleg hallgassuk meg a hangját, mert bizpny az is hátborzongató lesz!
Miután tényleg nem maradtak titkok – kiderült, milyen kanyarban, milyen teljes fordulatszám-tartományban használva és milyen a szélvédelme ténylegesen tempós haladás mellett -, szépen visszavittük az MV Agusta bemutatótermébe. Ahol újabb meglepetésben volt részünk, amire aznap reggel még nem is készültünk. (Igazából több sokkhatás is ért, de a másikról lesz egy külön videónk is a jövőben.) Ott állt ugyanis egy Brutale 1000 RR Rush, ami az amúgy is különleges típus limitált sorozatú változata. Mindössze háromszáz darab készül belőle – és abból az egyiket alaposan szemrevételezhettük. Így hát őt is bemutattuk nektek videónk második felében – mert mi azért nem sokszor mehetünk ilyen csemegék közelébe. Nagyon impozáns volt – reméljük, nektek is tetszett!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »