Amíg a Föld kerek, mindig lesznek Gixerek! Valahogy így mondják, ugye? Na jó, lehet mégsem, de a Suzuki motorgyártással foglalkozó részlegének talán legikonikusabb egysége a sportmotor, annak is a fullos változata a GSX-R1000R.
Adja magát a lehetőség, hogy a vállalat háza táján ezzel a modellel ünnepeljenek. A Suzuki ugyanis egészen kereken 100 esztendős. Noha 1920 után még 32 évet kellett arra várni, hogy a japán gyártó belevesse magát a motorkerékpárok világába, azért mégiscsak szép szám ez.
Na de miben különbözik az évfordulós GSX-R1000R a szalonból alapesetben kitolható változattól? Még pengébb futóművet raktak alá? Fullos elektronikai csomaggal érkezik? Minden elképzelhető extrával megjósították? 619 lóerőre tuningolták a blokkot? Hát nem. Ezúttal egy szép, hagyományos, a MotoGP-ből is ismerős ezüst-kék fényezésre futotta. Igaz, az azért igencsak szép lett!
Cimkék:
Kiszűrődött némi információ arról, hogy a Husqvarna közel áll elektromos irányú terveinek megvalósításához. Robogó és E-Pilen is jöhet.
Elolvasom »A négy nagy japán motorgyártó vállalat közös akkuszabvánnyal segítené elő az elektromos alapú közlekedést. Oszakában ki is próbálják.
Elolvasom »A KSR csoport teljesen ugyanarra a műszaki alapra két teljesen más jellegű 125-ös motort dobott piacra. Lássuk, milyenek lettek!
Elolvasom »Elképesztő árubőség és magas szakértelemmel összeválogatott termékek hada jellemzi a cseh tulajdonú MOTOZEM áruházat.
Elolvasom »Az angol motorkerékpár gyártás 140 éves története egy helyen. Beszámolónk a brit Nemzeti Motokerékpár Múzeum érdekességeiről sok fotóval.
Elolvasom »Az alig néhány éve létező márka 2023-ra olyan parádésan sikerült klasszikussal rukkolt ki, hogy az hihetetlen. Ő a Cromwell 1200.
Elolvasom »