Az már sajnos biztosan kiderült, hogy az eleve rosszul indult 2020-as motoros szezon vége sem lesz sokkal jobb, mint a tavaszunk volt. Legalábbis azok számára, akik szeptemberre bármilyen külföldi túrát terveztek, komoly csapás lett a határátlépési korlátozás. Amin lehet méltatlankodni, de a tények attól még tények maradnak: idén már nem megyünk külföldre motorozni. De legalább a belföldi gurulások semmilyen akadályba nem ütköznek – ahogy a kisebb rendezvények sem. Így eredetileg is szeptemberre tervezett tájékozódási túraversenyünk is rendben van: szeptember 19-én vár a motoRun MINI!

A rendezvényre első ízben csupán tavaly került sor. Az évek óta létező Aegon motoRun több napos és határokon is átívelő túraversenyünk mintájára szerveztük meg annak „kistesóját”. A verseny maga egyetlen nap alatt lezajlik, és a táv is csupán mintegy 350 kilométer. Persze a verseny szót idézőjelbe is tehetnénk, hiszen semmilyen vérre menő száguldozás nincs. Az egész egy nagy játék, amely az odafigyelésről, a tájékozódásról és az előírt átlagsebesség tartásáról szól. No meg persze arról, hogy a szezon végéhez közeledve is motorozzunk egy jót!
Mivel a motoRun MINI időpontja szeptember 19, a regisztrációt az előkészületek – például emlékpóló – miatt legkésőbb 10-én muszáj lezárnunk. (Amennyiben a mezőny létszáma eléri a még kezelhető 110 motort, szintén meg kell állítani a jelentkezéseket.) Így ha szeretnél remek társaságban, szép tájakon és belföldön motorozni egy jót szeptember közepe felé, akkor sokat már nem tudsz merengeni rajta. A verseny pontos és nagyon részletes leírása, szabályai pedig mind megtalálhatóak annak weboldalán. Gyere, ne hagyd ki – tuti jó buli lesz!







Cimkék:
A Rebelhorn márka hazánkban ma még nem túl ismert. Túrázóknak szánt csúcsmodelljük, a Patrol motoros ruha pedig igen figyelemre méltó cucc!
Elolvasom »A fejformádhoz, vagy éppen a motorod stílusához igazítható bukósisak-bélés? Csak addig tűnik hülyeségnek, amíg meg nem ismered a Nolan újítását.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »