A Benelli legsikeresebb húzása egyértelműen a TRK502. Az A2-es jogosítványba beleférő, egész jó futóművel és vállalható fékekkel szerelt túraenduró nemrégiben annyira jól futott Olaszországban, hogy a kategórián belül a második legnépszerűbb motorrá vált. És a bokszer GS utáni helyet megszerezni cseppet sem kis teljesítmény! Elérkezett azonban a továbblépés ideje. Az idei évben már többször is előkerült a készülő TRK800 terve. És úgy tűnik, hogy hamarosan akár be is mutatkozhat.
A motor a MOMO Motorbike Facebook oldalán bukkant fel egy videóban. Pontosabban a motor alapját képező QJ SRB750, az ázsiai piacra szánt változat. Azt ide kattintva nézheted meg. Rendben, a megjelenése még egészen biztosan változni fog. Várhatóan jól bevált Multistrada TRK dizájnnyelvet fogja követni, azaz a kisebb testvére sziluettjeit örökli. És a videó alapján a mindenit, én már motoroznám!
Részleteket ugyan nem ismerünk, de az azonos alapokra épülő 752S tesztjét már megnézhetitek a YouTube csatornánkon. A 76 lóerős, 754 köbcentis, sorkettes motorblokk kimerítheti a pontelég kategóriát. A legnagyobb kérdés, hogy az árazást hogyan képzelik el a Benelli háza táján. Amennyiben a 2,5-3 millió forint közötti ársávot ütik meg vele, úgy erős kihívójává válhat a Suzuki V-Strom 650-nek és a Kawasaki Versys 650-nek.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »