Úgy látszik, hogy a Yamahánál továbbra is komolyan gondolják, hogy a Nikennek hála megismert LMW technológiában van jövő. És az eddigi tesztek őket igazolják, hiszen mindenki le van nyűgözve attól, hogy milyen stabilan tud futni a motor eleje megduplázott kerekekkel, miközben a motorozás élménye megmarad. A frissen szabadalmaztatott hibrid trike ugyan más filozófiára épül, de nem is valószínű, hogy ebben a formában fog megmaradni.
Magán a formán egyszer már meghökkentünk. A tavalyi Tokyo Motorcycle Show-n bemutatott MW-Vision koncepciót igazán senki nem vette komolyan. Talán magát a brandet leszámítva. A buborékos formát azóta elengedték, de az új formai szabadalom sem sikerült kevésbé megosztóra.
Mindemellett érdekes guruló fotelt találtak ki. A szabadalmaztatott hibrid trike ugyan használ belsőégésű motort, de a meghajtást nem az biztosítja. Pusztán egy generátort forgat, ami ellátja a megfelelő mennyiségű delejjel az akkumulátort, valamint az elektromos motort és az van kapcsolatban a kerekekkel.
Természetesen ez egyelőre csupán egy formai szabadalom. Egyáltalán nem biztos, hogy a Yamaha ebbe az irányba lép, és ha mégis, az egészen biztosan nem az elkövetkező néhány évben lesz.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »