Nem ritka jelenség, hogy sokan a koruk előrehaladtával szeretik egyre kevésbé látványosan ünnepeli a születésnapjukat. A Suzuki is szerényen kezeli, hogy éppen száz éve, 1920. március 15-én jött létre Michio Suzuki jóvoltából. Hiába váltak az autó és motorkerékpár ipar, valamint a versenyzés meghatározó alakjaivá, a tűzijáték elmaradt. A novemberben bemutatott V-Strom mellé csupán egy-egy gyönyörű fényezést kapott a Katana, valamint a GSX-R1000R. Ugyanakkor ez a szerény odabaszás nagyon jól passzol a márka arculatához. Mit is mondhatnánk? Boldog szülinapot! És persze azért ne felejtsük el, hogy még nem ért véget az év…
A legtöbben természetesen arra számítottunk, hogy az interneten közvetített Tokyo Motorcycle Show helyett megtartott livestream valami egészen új érdekességet tartogat számunkra. De ne tűnjön ez elégedetlenségnek! A GSX-S1000-en alapuló Suzuki húzómodell, a Katana tényleg vadító vörös fényezést kapott. Nézd csak!
A Katana mellett a Suzuki másik presztizsmodelljét, a GSX-R1000R-t is megpimpelték egy új fényezéssel. Ha a lenti videóban látható ezüst-kék fényezés ismerősnek hat, az nem a véletlen műve.
Az ihlet a MotoGP versenycsapatuk, a Team Suzuki Ecstar versenymotorjáról, az idei GSX-RR-től kölcsönözték, amit reméljük, hamarosan működés közben is láthatunk!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »