Scoutológiailag egy kicsit besoroljuk az Indian frissen bemutatkozó motorját. Az amerikai gyártó midsize modellként hivatkozik a Scout családra, amiben egy 1133 köbcentis V2-es erőforrás szolgáltatja a boldogságot. Hivatalosan nem, de gyakorlatilag a range pluszos vagy prémium véglete az FTR1200. Az extra stílusos oldalág a Bobber és a Bobber Twenty. Belépőnek pedig vehetjük a Sixty névre hallgató tesót, amelyikben már “csak” egy 999 köbcentis blokk fütyül. Na, ha ebből összeadod a Scout Bobber Sixty nevet, akkor ki is jön, hogy miről van szó.
A 61 köbhüvelykes, azaz 1 literes blokk 78 lóerővel és 89 newtonméternyi forgatónyomatékkal hívogat. A tervezés során a jelszó pedig nyilván az egyszerűség volt. Akárcsak a Harley új Softail modellje, a Standard esetében.
Tehát a recept. A lehető legkisebbre vágott sárvédők, széles és alacsony kormány, egy új logó a tankon, valamint egy csinos, ötküllős felni. És persze annyi fekete, amennyi csak lehet.
De tényleg. Csak a villák, a féktárcsák és néhány díszcsík emelkedik ki fémszínben. A váz, a blokk, kipufogó és úgy egyébként minden feketéllik, akár az éjszaka. Még fényezésből is csak kétféle érhető el. Matt és fényes. Igen, mindkettő fekete. Plusz egy komoly fegyvertény: ez lesz az elérhető legalacsonyabb árú Indian.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »