Kihalófélben vannak a Suzuki Burgman robogók

Nagyrobogó
2020. február 10., hétfő - Medve

Az emissziós szabályzás az okolandó, ha nagyon röviden össza akarjuk foglalni. Azért a 400-as Burgman kivitel még marad!

Hirdetés

Ezt olvastad már?

Nem, ez itt nem egy Ducati Scrambler Icon

Copy paste

Cimkék: , , , ,


Hozzászólások (1 comment)

Európa elköszön a Suzuki GSX-R 1000-től? – Onroad.hu -
[…] A Suzuki nem tervezi, hogy a jól bevált GSX-R blokkot tovább fejlesztik annak érdekében, hogy Európa országai is kaphassanak belőle a közeljövőben. Egészen egyszerűen így jártunk, a szigorodó környezetvédelmi normákhoz úgy látszik, hogy túl nagyot kellene varázsolni a jelenlegi ezres Gixer blokkon, hogy annak károsanyag-kibocsátása megfeleljen az életbe lépő előírásoknak. Az információ eredetileg a francia Moto-Station magazintól származik. Nekik nyilatkozott Guillaume Vuillardot a helyileg illetések Suzuki éléről. Szintén tőle tudtuk meg, hogy a Burgman család nagyrészét is lemészárolják. […]

Előző bejegyzés

Elektromos motorokkal tér vissza a Cagiva márka

2020. február 07., péntek
Urban mobility

Következő bejegyzés

Bemutatták a 2020-as Triumph Street Triple R-t

2020. február 12., szerda
Naked

Ezeket olvastad már?

Végre: MV Agusta Brutale 1000 RR teszt a Hungaroringen

2020. október 21., szerda

A 208 lóerőt tökéletesen csak versenypályán lehet kihasználni. Ebben a tesztben erre kerül sor. De bemutatjuk a Brutale limitált változatát is!

Elolvasom »
Versenypálya teszt

Az előítéletek ledöntője: Brixton Crossfire 500 teszt

2020. október 14., szerda

A Brixton teljesen friss márka, amely igazán dinamikusan fejlődik. A Crossfire 500 pedig nem csak külsejével, de szolgáltatásaival is meglepett.

Elolvasom »
Új motor teszt

Bell Race Star bukósisak teszt: milyen 200 fölött?

2020. október 12., hétfő

A Bell Race Star közismerten nagyon biztonságos bukó. A gyár szerint azonban aerodinamikája is különleges, amit most sikerült ki is próbálni.

Elolvasom »
Bukóteszt

A meztelen szörnyeteg: Kawasaki Z H2 teszt

2020. október 08., csütörtök

Szélvédelem nincs, ellenben van egy kompresszorral megtolt, 200 lóerős blokk. A Kawasaki ZH2 ultraagresszív kell hogy legyen. De vajon az is?

Elolvasom »
Új motor teszt