A Triumph megerősítette, hogy 2020-ra összeraknak egy igazán különleges motort. A Daytona 765 Moto2 Limited Edition már az elnevezésével is mutatja, hogy nem tömegcikk lesz. A különleges motorból mindössze 1530 darabot gyártanak. 765 darabot az európai és ázsiai piacon értékesítenek, másik 765 darabon pedig az amerikai és kanadai vásárlók marakodhatnak.
A sorszámozott modell apropója, hogy az idei évben a Moto2 versenymotorjaiban a Triumph 765 köbcentis, sorhármas blokkja váltotta a korábbi, sornégyes Honda erőforrásokat. A Street Triple RS-ből származó egység alapvetően 121 lóerővel kecsegtet, de versenyre felkészítve már 138-at produkál. Ezek alapján az előzetes becslések szerint a Daytona 765 limitált szériája 130-135 között kellene, hogy teljesítsen. Persze ez csak találgatás, valójában még nem ismerjük a pontos adatokat.
A Daytona 765 Moto2 a gyártó közleménye szerint az ésszerűség határain belül a lehető legközelebb fog állni a Moto2 versenymotorjaihoz. Amit biztosan tudunk, hogy a kipufogógáz távozásában egy Arrow titán rendszer fog segíteni, a TFT kijelzőn pedig egy Moto2-es üdvözlő üzenet fogja fogadni a motorost. A öt menetprogram között helyet kap a “track” mód, és persze mindkét irányba működő gyorsváltó is lesz a gépen. A többi egyelőre csak találgatás. A lepel Silverstone-ban fog lehullni, augusztus 23-án.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »