Ilyen világot élünk kedves hölgyeim és uraim. Nem máshonnan tudjuk, hogy az MV Agusta hamarosan utcára engedi a legstílusosabb vadorzóját, a Superveloce 800-at, mint az Instagramról. A vörös fényben úszó fotó két tanulsága, hogy – szerencsére – a korábban látott koncepcióhoz képest vajmi keveset változtattak a motor megjelenésén, na és persze az, hogy pucér csajokkal minden jobb!
Hol vannak már a dicső leleplezések és a nagyívű felvezető kampányok? Na de végtére is, ha Donald Trumpnak megfelel a Twitteren való üzengetés, akkor a világ egyik legnívósabb prémium motorgyártó brandjének is jó lehet az Insta. És ez jól is van így.
A Superveloce a 2018-as EICMA show-n bukkant fel először, és az a helyzet, hogy egy kicsit bajban vagyok, hiszen szinte minden szuperlatívuszt elsütöttem már vele kapcsolatban. Nem tehetek róla, ez szerelem volt első látásra.
Pedig a hetvenes évek GP motorjait idéző dizájnvilág ezúttal is megérdemelne néhány elcsöppenés-közeli jelzőt. Az Agusta a motor alapjául az F3 800-at használta. Nem csak a váz, hanem a blokk is az F3-tól ered annak minden jóságával, erejével és visszafelé forgó főtengelyével együtt.
Ám mégsem lesz teljesen ugyanaz. Csak állítgatnak a gépen egy kicsit a srácok az Agustánál, akik némileg felhizlalt középtartományt és egy cseppet kitágított top speed limitet ígérnek. A Supervelocéhez tartozó asszimetrikus SC Project kipufogót már korábban is megcsodáltuk, szerencsére azon nem változtatnak. Nagyon várjuk, hogy lássuk élőben is!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »