Szokták mondani, hogy ízlések és pofonok – megpendítve azt az életbölcsességet, hogy a szép mindenkinek mást jelent. Ha már a legendássá érett brandek összeállásáról és azok gyümölcseiről van szó, akkor az én lelkületemhez simán közelebb áll a Jack Daniel’s és az Indian közös játékszere. Na de az sem semmi, amit a brit motorgyártó és a svájci órás cég hozott össze. A Norton Breitling Sport elegáns, kifinomult, gyönyörű. Pont amilyennek lennie kell.
A Norton egyébként sem vádolható azzal, hogy elárasztja a piacot a motorjaival. Ebből a limitált szériás 961-es példányból azonban még a kevésnél is kevesebb, mindössze 77 darab készül. Igaz, ez még mindig több, mint amennyit tavaly bemutatott, lélegzetelállító Street kivitelből gyártottak.
Igen, itt most lehet egy kicsit fanyalogni. Az eredeti Norton Commando 961-hez képest ugyanis nem vitték túlzásba a motorkerékpár modifikációját.
Mégis nehéz volna haragudni ezért a gyártóra, hiszen az eleve minőségi beszállítókkal dolgozó brit cég terméke egészen új karaktert kap az új üléstől, fényezéstől és néhány apró dizájn holmitól.
“Mindig is azt mondtam, hogy egy cég sikere múlik azon, hogy a brandet hagynak brandnek lenni. Ez a szemlélet pedig a Nortonnál és a Breitlingnél is megvan. Nem próbáljuk megváltoztatni vagy tagadni a múltunkat, inkább merítünk belőle.” – mondta az együttműködésről Stuart Garner a Norton főnök.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »