A nagy márkákra jellemző, hogy a teljes portfóliójukat szeretik saját kézben tartani. Ez jó a járművet használó tulajdonosnak is, mert nem kell külön helyekre futkosnia ügyet intézni. Ráadásul általában kedvezőbb lesz a szolgáltatás ára is. Ami például egy jármű-finanszírozás esetén szemmel látható megtakarítást jelenthet. És persze jó a vállalatnak is, hiszen minden profit nála marad. Tehát többet keres akkor is, ha valóban kedvezőbb helyzetbe hozza a vásárlót. Igazi “mindenki jól jár” helyzet tehát, amikor a gyártó maga nyújtja a hitelt mondjuk egy motor megvásárlásához. Ez nem egy új keletű dolog: a Honda Financial Services már 1985 óta teszi ezt lehetővé!
Éppen csak Magyarországon eddig nekünk, egyszerű végfelhasználóknak nem volt elérhető. A HONDA Bank GmbH jelen volt, de csak készletfinanszírozási partnerként – vagyis a kereskedők álltak vele kapcsolatban. Ugyanakkor a japán márka hazai képviselete évek óta együtt dolgozott az MKB-Euroleasing Autólízing Zrt-vel. A jelenleg meglépett változás tehát logikus, és biztosan mindenkinek előnyös lesz.
A hivatalos sajtóközlemény így fogalmaz: “A magyarországi Honda finanszírozás mostantól a HONDA Bank GmbH felügyelete és irányítása alapján történik, amelyben … az MKB-Euroleasing kizárólagos exkluzív együttműködő partnerré vált. A kooperáló partnerek a jövőben kölcsönös együttműködésben dolgoznak HONDA Financial Services név alatt, amely a jelenleg is érvényes készletfinanszírozás mellett kiskereskedelmi vevőfinanszírozást is nyújtani fog a jövőben. … A HONDA Financial Services – együttműködve a márka hazai képviseletével – a jövőben különböző értékesítési programokkal is támogatni fogja a hazai márkakereskedői hálózatot annak érdekében, hogy az autó- és motorkerékpár finanszírozás egyre nagyobb mértékben tudjon hozzájárulni a közös értékesítési tervek megvalósításához és teljesítéséhez.”
A gyakorlatban tehát az egyszeri magyar motoros, aki új motor vásárlására készül azzal számolhat, hogy 2019-ben kedvező kamatozású hitelek segítik új motorhoz jutását, ahol már a hitelszerződésen is a jól ismert H betűs logó lesz. Amiből persze a legfontosabb, hogy kevesebbet kell összességében kifizetni majd a motorért – vagyis még komolyabban érdemes megnézni a piacvezető japán márka vasait!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »