Honda PCX125 2018 | |||
Maximum | Elért pontszám | Összefoglalás | |
Erőforrás |
A blokk kicsit erősebb lett, nyomatéka ugyanakkor csökkent. A mindennapi használhatósághoz éppen elég a tudása, de inkább a nagyvárosok belső részeire.
|
||
Teljesítmény | 5 | 3 | |
Nyomaték | 5 | 3 | |
Gázreakció | 10 | 7 | |
Rugalmasság | 10 | 7 | |
Vibráció | 5 | 5 | |
Akusztika | 5 | 2 | |
Erőátvitel | 10 | 9 | |
Összesen | 50 | 36 | |
Futómű |
A futómű elöl rövidebb, hátul hosszabb úton mozog. Komfortja közepes, de vezethetősége jobb lett. A rövid tengelytáv nem teszi kanyarvadásszá a PCX-et – de nem is arra veszi senki.
|
||
Állíthatóság elöl | 5 | 1 | |
Állíthatóság hátul | 5 | 1 | |
Egyenesfutás | 10 | 7 | |
Kanyarstabilitás | 10 | 6 | |
Komfort | 10 | 7 | |
Összesen | 40 | 22 | |
Biztonság |
Az első fék rendben van: ABS-es tárcsa. A hátsó tragikus: a dobfék alig adagolható, nyúlós és itt ABS sincs.
|
||
Fék hatásfok | 10 | 7 | |
Fék adagolhatósága | 10 | 6 | |
Felegyenesedési hajlam | 5 | 3 | |
ABS működése | 5 | 3 | |
Elektronikus menetstabilizálás | 5 | 1 | |
Összesen | 35 | 20 | |
Mindennapi használat |
Átlagos testalkatúaknak teljesen kényelmes, vékonyabb sofőr akár magához illő utast is szállíthat. Minden más szempntból egy tökéletes nagyvárosi társ a mindennapi élethez.
|
||
Kényelem vezető | 10 | 8 | |
Kényelem utas | 5 | 3 | |
Szélvédelem | 5 | 2 | |
Pakolhatóság | 5 | 4 | |
Terhelhetőség | 5 | 3 | |
Világítás | 5 | 5 | |
Felszereltség | 5 | 4 | |
Hatótávolság | 5 | 5 | |
Kidolgozási minőség | 5 | 5 | |
Karbantartás | 5 | 5 | |
Összesen | 55 | 44 | |
Költségek |
A minőségéhez képest kellemes áron szerezhető meg, fenntartása pedig egyenesen zseniális. Főleg a fogyasztása nehezen verhető.
|
||
Ár | 10 | 8 | |
Fogyasztás | 5 | 5 | |
Fenntartás | 5 | 5 | |
Összesen | 20 | 18 | |
Mindösszesen | 200 | 140 |
Honda PCX125 2018 | |
MOTORTÍPUS | Egyhengeres, kétszelepes, folyadékhűtésű, SOHC-vezérlésű négyütemű benzinmotor |
HENGERŰRTARTALOM (CM3) | 125 |
FURAT X LÖKET (MM) | 52.4 x 57.9 |
KEVERÉKKÉPZÉS | PGM-FI elektronikus üzemanyag-befecskendezés |
SŰRÍTÉSI ARÁNY | 11:1 |
TELJESÍTMÉNY (KW(LE)/MIN) | 9.0 (12.2) / 8’500 |
FORGATÓNYOMATÉK (NM/MIN) | 11.8 / 5’000 |
INDÍTÁS | Elektromos önindító |
TENGELYKAPCSOLÓ | Automatikus röpsúlyos szárazkuplung |
SEBESSÉGVÁLTÓ | CVT |
SZEKUNDERHAJTÁS | V-szíj |
VÁZ | Dupla bölcsős acél csőváz |
VILLASZÖG / UTÁNFUTÁS (FOK / MM) | 27 / 86 |
ELSŐ FELFÜGGESZTÉS | Ø 31 mm teleszkópvilla, rugóút 89 mm |
HÁTSÓ FELFÜGGESZTÉS | Alumínium lengővilla, kétoldali rugóstag, rugóút 84 mm |
ELSŐ FÉK | Ø 220 mm szimpla tárcsafék, két dugattyús féknyereg, egy csatornás ABS |
HÁTSÓ FÉK | Ø 130 mm dobfék |
MENETVEZÉRLŐ ELEKTRONIKA | nincs |
ELSŐ GUMIABRONCS | 100/80 R14M/C (48P) |
HÁTSÓ GUMIABRONCS | 120/70 R14M/C (61P) |
KÖRNYEZETVÉDELMI BESOROLÁS | Euro4 |
CO 2 KIBOCSÁJTÁS (G/KM) | 48 |
HOSSZÚSÁG/SZÉLESSÉG/MAGASSÁG (MM) | 1’923 / 745 / 1’107 |
TENGELYTÁV (MM) | 1’313 |
ÜLÉSMAGASSÁG (MM) | 764 |
HASMAGASSÁG (MM) | 137 |
MENETKÉSZ TÖMEG (KG) | 130 |
ÜZEMANYAGTARTÁLY TÉRFOGATA (L) | 8 |
ÁR (HUF, 2018 OKTÓBER) | 1’049’000.- |
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »