
Kicsit olyan szomorú-szmájli szerű a ledes hátsó lámpa – pedig a PCX-nek nincs oka a szomorúságra
| Honda PCX125 2018 | |||
| Maximum | Elért pontszám | Összefoglalás | |
| Erőforrás | A blokk kicsit erősebb lett, nyomatéka ugyanakkor csökkent. A mindennapi használhatósághoz éppen elég a tudása, de inkább a nagyvárosok belső részeire. | ||
| Teljesítmény | 5 | 3 | |
| Nyomaték | 5 | 3 | |
| Gázreakció | 10 | 7 | |
| Rugalmasság | 10 | 7 | |
| Vibráció | 5 | 5 | |
| Akusztika | 5 | 2 | |
| Erőátvitel | 10 | 9 | |
| Összesen | 50 | 36 | |
| Futómű | A futómű elöl rövidebb, hátul hosszabb úton mozog. Komfortja közepes, de vezethetősége jobb lett. A rövid tengelytáv nem teszi kanyarvadásszá a PCX-et – de nem is arra veszi senki. | ||
| Állíthatóság elöl | 5 | 1 | |
| Állíthatóság hátul | 5 | 1 | |
| Egyenesfutás | 10 | 7 | |
| Kanyarstabilitás | 10 | 6 | |
| Komfort | 10 | 7 | |
| Összesen | 40 | 22 | |
| Biztonság | Az első fék rendben van: ABS-es tárcsa. A hátsó tragikus: a dobfék alig adagolható, nyúlós és itt ABS sincs. | ||
| Fék hatásfok | 10 | 7 | |
| Fék adagolhatósága | 10 | 6 | |
| Felegyenesedési hajlam | 5 | 3 | |
| ABS működése | 5 | 3 | |
| Elektronikus menetstabilizálás | 5 | 1 | |
| Összesen | 35 | 20 | |
| Mindennapi használat | Átlagos testalkatúaknak teljesen kényelmes, vékonyabb sofőr akár magához illő utast is szállíthat. Minden más szempntból egy tökéletes nagyvárosi társ a mindennapi élethez. | ||
| Kényelem vezető | 10 | 8 | |
| Kényelem utas | 5 | 3 | |
| Szélvédelem | 5 | 2 | |
| Pakolhatóság | 5 | 4 | |
| Terhelhetőség | 5 | 3 | |
| Világítás | 5 | 5 | |
| Felszereltség | 5 | 4 | |
| Hatótávolság | 5 | 5 | |
| Kidolgozási minőség | 5 | 5 | |
| Karbantartás | 5 | 5 | |
| Összesen | 55 | 44 | |
| Költségek | A minőségéhez képest kellemes áron szerezhető meg, fenntartása pedig egyenesen zseniális. Főleg a fogyasztása nehezen verhető. | ||
| Ár | 10 | 8 | |
| Fogyasztás | 5 | 5 | |
| Fenntartás | 5 | 5 | |
| Összesen | 20 | 18 | |
| Mindösszesen | 200 | 140 | |
| Honda PCX125 2018 | |
| MOTORTÍPUS | Egyhengeres, kétszelepes, folyadékhűtésű, SOHC-vezérlésű négyütemű benzinmotor | 
| HENGERŰRTARTALOM (CM3) | 125 | 
| FURAT X LÖKET (MM) | 52.4 x 57.9 | 
| KEVERÉKKÉPZÉS | PGM-FI elektronikus üzemanyag-befecskendezés | 
| SŰRÍTÉSI ARÁNY | 11:1 | 
| TELJESÍTMÉNY (KW(LE)/MIN) | 9.0 (12.2) / 8’500 | 
| FORGATÓNYOMATÉK (NM/MIN) | 11.8 / 5’000 | 
| INDÍTÁS | Elektromos önindító | 
| TENGELYKAPCSOLÓ | Automatikus röpsúlyos szárazkuplung | 
| SEBESSÉGVÁLTÓ | CVT | 
| SZEKUNDERHAJTÁS | V-szíj | 
| VÁZ | Dupla bölcsős acél csőváz | 
| VILLASZÖG / UTÁNFUTÁS (FOK / MM) | 27 / 86 | 
| ELSŐ FELFÜGGESZTÉS | Ø 31 mm teleszkópvilla, rugóút 89 mm | 
| HÁTSÓ FELFÜGGESZTÉS | Alumínium lengővilla, kétoldali rugóstag, rugóút 84 mm | 
| ELSŐ FÉK | Ø 220 mm szimpla tárcsafék, két dugattyús féknyereg, egy csatornás ABS | 
| HÁTSÓ FÉK | Ø 130 mm dobfék | 
| MENETVEZÉRLŐ ELEKTRONIKA | nincs | 
| ELSŐ GUMIABRONCS | 100/80 R14M/C (48P) | 
| HÁTSÓ GUMIABRONCS | 120/70 R14M/C (61P) | 
| KÖRNYEZETVÉDELMI BESOROLÁS | Euro4 | 
| CO 2 KIBOCSÁJTÁS (G/KM) | 48 | 
| HOSSZÚSÁG/SZÉLESSÉG/MAGASSÁG (MM) | 1’923 / 745 / 1’107 | 
| TENGELYTÁV (MM) | 1’313 | 
| ÜLÉSMAGASSÁG (MM) | 764 | 
| HASMAGASSÁG (MM) | 137 | 
| MENETKÉSZ TÖMEG (KG) | 130 | 
| ÜZEMANYAGTARTÁLY TÉRFOGATA (L) | 8 | 
| ÁR (HUF, 2018 OKTÓBER) | 1’049’000.- | 
Cimkék:
Vasárnap szó szerint elárasztották Budapest utcáit a jól öltözött motorosok. Mi is részt vettünk a Distinguished Gentleman's Ride-on.
Elolvasom »Élő adásunkban Csapó Zoltán, a Motoros Érdekvédelmi Egyesület elnöke mesél a tárgyalásról, az ítélet utáni helyzetről, valamint terveiről.
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »