Ha manapság forgatnák a Mátrixot, akkor nyilvánvalóan esélye sem lenne másik motormárkának a labdába rúgnia és szerepelnie a filmben, mint a Keanu Reeves hathatós beletenyerelésével létrejött prémium cruiser márkának, az Arch Motorcyclesnek. Természetesen igazságtalan dolog, hogy a brandel kapcsolatban állandóan felhozzuk a híres színészt. De mit tehetnénk? Egyelőre még nem alakítottak ki annyira erőteljes képet magukról, hogy az agyunkban függetleníteni tudjuk. Pedig nagyon rajta vannak a srácok, hogy megmutassák a saját identitásukat a kétkerekűek világában. Az új Method 143 sem csupán egy luxusmotor.
A Method 143 a szénszálas anyagok, a CNC esztergált alumínium és a legjobb bőr felhasználásának vékony jégen táncoló, sajátos koncepción álló, elegánsan kivitelezett harmónia. Imidzse minden cruisersége ellenére maga mögött hagyta már a bőrszerkós, olvasatlan outlaw bikert. Egy ilyen gép lovasa már a Palais Garnier előtt rötyögteti alapjáraton a paripát aki aztán még mindig van annyira tökös legény, hogy visszakézből vágja szájon az előadás alatt rakoncátlanul Facebookozó nagymamákat.
Bizony, legényt írtam, ugyanis elnézést a hölgyektől, de ez nem csajmotor, hanem egy két méter hosszú, erőtől dagadó fallikus szimbólum, aminek egyetlen célja, hogy mint egy szundikáló tigris reprezentálja gazdája erejét.
Nem is készül belőle sok. Mindössze 23 darabot szándékoznak eladni belőle, így a ritkasága és prémiumsága garantálva van. És, hogy ezért mi jár? Egy 2’343 köbcentiméteres V2-es S&S csühögő, ami 170 lóerőt és 200 newtonméteres forgatónyomatékot ad le megfelelő fordulaton. Az alumínium lengővillát a Suter készíti, az ülést pedig több rétegben kapott bőrözést. Az első és a hátsó felfüggesztést is az Arch által átalakított Öhlins adja, míg a fékhatásról elől két hat dugattyús ISR radiális féknyereg gondoskodik. A 17-es karbon felnik Michelin Power RS abroncsokat kapnak, a hanghatásért pedig egy MotoGP ihletésű SC Project kidörgő fele. Elegáns egy bestia, nem?
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »