Hogy mégis mi a fene az a T-Rex? Igen, egyfelől gyerekkorunk kedvence, a valaha volt legmenőbb dinoszaurusz. Másfelől a kanadai Campagna cég által 1996-ban bemutatott, jószerivel értelmetlen, de mégis mókás háromkerekű szörnyetege. A motorok erőforrásának ilyen formában való újrahasznosítása nem áll távol tőlük, ugyanis az első modelljük kapásból egy sornégyes Kawasaki blokkot használt. Később egy sorhatos BMW erőforrásra váltottak, most pedig eljött az ideje, hogy megfeleljenek a modern kor követelményeinek. Így azt találták ki, hogy időszerű lenne egy elektromos játszós autót letenniük az asztalra, ehhez pedig a Zero-t találták megfelelő partnernek.
Nem ez az első eset, hogy a Zero nem a saját termékeihez szállít erőforrást, hiszen az ő terméküknek köszönheti az ampereket a nemrég egy rettenetesen ronda motort villantó Curtiss is. A Camapagna munkatársai kipróbáltak több készülőben lévő elektromos meghajtást és akkupakkot is. A Kawasaki, a BMW és a Harley-Davidson kínalata után pedig végül a nullásoknál tették le a voksukat.
Az új T-Rex a napokban kerül a nyilvánosság elé. A kanadai MEVS – azaz Montreal Electric Vehicle Show – fogja jelenteni az első megmérettetést neki. Ha a különleges játékszerre vágyókat meg tudják győzni arról, hogy nem kell feltétlenül egy sivító belsőégésű motor a mókához, akkor a gyártó szerint sikerre van ítélve dolog, hiszen azt mondják, hogy elképesztően durva élmény vezetni egy ilyet.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »