A most bemutatott Indian Chieftain Elite limitált változata egy igazi mestermunka. Lehetne beszélni a fejlesztésekről, a felszerelésről, mégis egy dolog van, ami igazán megkapja a szemet – és bátran merem állítani, hogy a lelket. Az a szemcsés ezüst fényezés, amit akárhonnan nézek is, baromi jól áll a motornak. És tudjátok, hogy mi a poén? Hogy kézzel készült.
Bizony! Minden egyes motorra kézzel viszik fel az ezüst réteget. Tartanak külön egy fényezőmestert, aki ezekkel a limitált szériás modellekkel foglalkozik. Ő minden egyes darabba 25 munkaórát öl, mire az összes apró porcikájával végez. A különleges színhez az ötletet a dél-dakotai Black Hills-ben lévő ezüstbányák adták, de ennél bővebb információink nincsenek, pedig érdekelne a háttértörténet.
Most komolyan! Hogyan adhat néhány bánya ötletet egy motor fényezéséhez? Ha valakinek van őszinte elképzelése a folyamatról, aminek a vége nem valamilyen marketing bullshit lesz, az kommentelje be. Nem lett volna egyszerűbb annyiban maradni, hogy azért választották ezt a színt mert jól kiemeli a formákat, feltűnő és jól néz ki?
Szakadjunk el a kézimunkától, és lássuk, hogy mit tud még ez a változat. Először is aprónak tűnő, de a visszajelzések alapján fontos változás, hogy a széria kisebb kezelőszerveket kapott, így a motoros jobban, könnyedebben eléri azt, amire szüksége van. Így már a kisebb kezű emberek is biztonságosabban tudják majd terelgetni az 1’811 köbcentiméteres Thunder Stroke 111 névre hallgató V2-es bivalyszívet, ami egy átlagos napon 161 newtonméteres forgatónyomatékot lehell ki magából.
Az Indian Chieftain Elite limited edition természetesen minden olyan földi jóval fel van szerelve, amit egy modern baggertől elvárhatunk. Úgy, mint a gombnyomásra állítható szélvédő, az elegáns 19-es első kerék, vagy a könnyen le és felszerelhető dobozok. És természetesen az utolsó generációs Ride Command infotainment rendszer, amit egy hét colos érintőképernyőn keresztül tud vezérelni a motoros. Navigáció, bluetooth, információk a motor aktuális állapotáról – ez alap egy ilyen masinánál.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »