Kawasaki Z650 | |||
Maximum | Elért pontszám | Összefoglalás | |
Erőforrás |
Utcai használatra akár kezdő, akár középhaladó motorosoknak tökéletesen megfelel minden paramétere. Teljesítményfüggő közúti atlétáknak kevés lesz.
|
||
Teljesítmény | 5 | 3 | |
Nyomaték | 5 | 3 | |
Gázreakció | 10 | 8 | |
Rugalmasság | 10 | 7 | |
Vibráció | 5 | 4 | |
Akusztika | 5 | 4 | |
Erőátvitel | 10 | 9 | |
Összesen | 50 | 38 | |
Futómű |
Főleg alacsony növésű pilótáknak ajánlott, nekik viszont igazi megváltás lesz. Rövid felépítése miatt igazi vadászterülete a városi forgalom és a szűkebb, váltakozó ívű kanyarok. Ott brillírozik.
|
||
Állíthatóság elöl | 5 | 0 | |
Állíthatóság hátul | 5 | 3 | |
Egyenesfutás | 10 | 8 | |
Kanyarstabilitás | 10 | 8 | |
Komfort | 10 | 7 | |
Összesen | 40 | 26 | |
Biztonság |
Az egész motorhoz passzol a fék is: amire a Z650 tervezve lett és kínálva van, teljesen tökéletes.
|
||
Fék hatásfok | 10 | 8 | |
Fék adagolhatósága | 10 | 8 | |
Felegyenesedési hajlam | 5 | 3 | |
ABS működése | 5 | 5 | |
Elektronikus menetstabilizálás | 5 | 0 | |
Összesen | 35 | 24 | |
Mindennapi használat |
Kezeljük közepes csupasz motorként: nem túl megtermett vezetőnek kényelmes, két személyre nem ideális. Szélvédelem semmi – na de ez így jó! Főleg közepes távokra egy tanktáskával vagy hátizsákkal teljesen megfelelő.
|
||
Kényelem vezető | 10 | 7 | |
Kényelem utas | 5 | 2 | |
Szélvédelem | 5 | 0 | |
Pakolhatóság | 5 | 2 | |
Terhelhetőség | 5 | 4 | |
Világítás | 5 | 4 | |
Felszereltség | 5 | 3 | |
Hatótávolság | 5 | 5 | |
Kidolgozási minőség | 5 | 5 | |
Karbantartás | 5 | 4 | |
Összesen | 55 | 36 | |
Költségek |
Kimondottan kedvező árú, keveset fogyasztó, olcsón fenntartható, nagyszerű társa lesz annak, aki képességeivel tisztában van és bizalmat szavaz neki.
|
||
Ár | 10 | 10 | |
Fogyasztás | 5 | 5 | |
Fenntartás | 5 | 4 | |
Összesen | 20 | 19 | |
Mindösszesen | 200 | 143 |
Már csak a részletes műszaki adatok vannak hátra – és néhány kép. Lapozz egy utolsót!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »