Mindenek előtt azt azért tudni kell, hogy egy ilyen utolsó szériás modellnél inkább a külsőre szokás rágyúrni, mintsem a technikai újításokra. A Ducati szíve elég sok mindenben megegyezik a 1299 Superleggera-val, teljesítménynek 209 lóerőt határoztak meg az olaszok. A súlycsökkentést itt nem vették olyan szigorúan, mint a Superleggera esetében, annál mintegy hat kilóval nehezebb az utolsó kiadás. Ez a kis hízó kúra leginkább a kevesebbet használt karbon alkatrészek miatt sikerült így.
Persze nem lenne igazi limitált széria a Final Edition a különleges zöld-fehér-piros trikolor fényezés nélkül. Kiemelkedő extra még az Akrapovic kipufugó, amit a Ducati Corse használ a saját Pnaigale R gépükön a WSBK versenyeken.
Mint kiderült, a Ducati sorszámozni fogja a gépeket, arról viszont még nincs hír, hogy hány darabot készítenek belőle. Úgy tűnik, tanultak a Desmosedici RR-ből, így a Panigale R Final Editiont addig fogják gyártani, amíg van rá vevői igény.
Igen, az ára elég borsos lett, 40’000.- amerikai dollárért kapható, ami forintra átváltva barátok közt is megvan 12 millió. Ha azt nézzük, hogy egyenlőre ez az utolsó V2-es henger elrendezésű Ducati egy ideig… hát ez akkor is rengeteg pénz egy kétkerekűért, legyen az bármilyen dögös.
A képgalériát azért érdemes átlapozni, ezúttal szándékosan nagy felbontású fotókat töltöttünk fel!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »