A Harley-Davidson visszahív 57’000 motorkerékpárt. Ráadásul mindet az idei, 2017-es modellévből. Mindezt egy szerencsétlen olajvezeték-probléma miatt. A vezeték ugyanis le tud válni a rögzítési pontjáról, ami miatt viszont olaj kerülhet a motor alá, éppen a hátsó kerék útjába. Így pedig már nem annyira bagatell a hiba.
szerint egy szorítónál előfordulhat, hogy nem lett rendesen felszerelve. Eddig két balesetet és egy súlyos sérülést jelentettek, ami azért nem semmi! Ez annak a fényében még szerencsés is, hogy a gyár eddig kilenc esetről tud, amikor lejött a vezeték – de hat alkalommal megúszta a motoros. A visszahívás várhatóan kedden kezdődik. A kereskedők megvizsgálják a kérdéses rögzítést, és amennyiben szükséges, ingyen javítják azt.
a 2017-es Electra Glide Ultra Classic, Police Electra Glide, Police Road King, Road King, Road King Special, Street Glide, Street Glide Special, Road Glide és Road Glide Special.
A Harley-Davidson azt állította közleményében, hogy “ez egy önkéntes visszahívás az ügyfélbiztonság érdekében”.
érdekes, amikor egy-egy igen komoly gyártónál derülnek ki hasonló dolgok. Szerencsére a legtöbbször maguktól jönnek rá, például a kötelező szervizekre járó motorok átnézésekor. Azonban nehezen érthető meg átlagemberként, hogy egy Harley-Davidson szintű-nevű vállalatnál miért csak több, sérüléssel is járó baleset után jönnek rá egy ilyen hibára. Egyáltalán hogy a csudába lehet nem megfelelően rögzíteni egy olajcsövet? Új srác áll munkába, aki valami tökre félreért, és hónapokon keresztül csak félig húz meg egy bilincset? Persze az elfogadhatóbb, amikor egy alkatrészt eleve rosszul terveznek meg, és a gyakorlatban kiderül: mégsem elég jó. De a most történt dolog is inkább méltatlan és felesleges hiba. Reméljük, hogy nem nagyon fordul elő a jövőben hasonló! Az viszont pozitívum, hogy a Harley felvállalta a bakit és önként, publikusan indította el a visszahívási akciót.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »