A Keeway a milánói EICMA-n mutatott be egy igazán érdekes kis motort, a Café Racer 152-t. Azt nem tudom, hogy a 152 honnan jött, mivel sima nyolcadliteres blokk ketyeg a lábunk között. Az is lehet, hogy félregépelt a megrendelőn valamit a Keeway-es kolléga, aztán úgy hagyták.
Az erőforrás biztosan valami újabb darab, mivel a forgattyúsház cseppet sem hasonlít a már meglévő modellekére. A 10,6 lóerő és a 8,9 newtonméter forgatónyomaték természetesen nem égeti fel az aszfaltot, de csodálatos módon karburátorral is megoldották az EURO4-et.
Természetesen alapjaiban nem változtatták meg a klasszikus utcai kismotor felépítését, így maradtak a virsli gumik és a szép fűzött kerekek. Viszont az összes többi részhez egészen jó érzékkel nyúltak az eurokínaiak: csodaszép tank, ízléses oldalfedél, perfekt ülésidom, és használhatóan alacsony kormány. Hab a tortán, hogy nem valami atom antis polcról levett MZ-tükröt csavartak rá, hanem rendes kormányvégdarabokat használtak. Eltalált a sárvédő, de még a műszeregységet takaró műanyag is, hogy a fényezésről ne is beszéljünk.
Ha a szokásos jóárasított mederben tudják tartani a dolgot (400’000-600’000 forint), akkor egy stílusos második/anyu-motort lehet belőle csinálni.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »