Az igazi aszfalton túli használhatóságra utalnak a kerekek. A ráfok ugyanis fűzöttek, az első ráadásul 19 col átmérőjű. A békés teljesítmény miatt nem kellettek túl széles abroncsok: elöl 100/90-19, hátul 130/80-17 feszül a felniken. Így tényleg alkalmas lehet a könnyed terepgyakorlatokra – bár sem a szabadmagasság, sem a tömeg nem ismert.
Az üzemanyagtartály térfogata viszont igen. A várható fogyasztáshoz képest brutálisnak nevezhető: 20,5 liter. Így a legkisebb V-Stromot is felülmúlva itt teljesen reális egy akár 600-650 kilométer körüli hatótáv. Mivel pedig a Versys-X 300 tömege sem lehet túl brutális, vélhetően ténylegesen igen alkalmas lesz a hosszabb, akár a burkolt utakon túlra vezethető túrákra is.
Az ár is a kérdőjeles számok között van. Amit tudunk még, az viszont fontos: a Kawasaki ugyanis komolyan gondolja a kalandmotoros felhasználást. A legkisebb Versys jól csomagolható, gyári fémdobozokkal, kiegészítő lámpákkal és mindenféle fontos dolgokkal felszerelhető. Tényleg nagyon ígéretes – reméljük hamarosan hazánkba is megérkezik és egy jó árcédulával is vonzóvá teszi magát a leendő vásárlói előtt.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »