Az Ariel immáron jó másfél éve mutatta be a nagyközönségnek első újkori kétkerekűjét, amely a beszédes Ace nevet kapta. Különleges és drága motor, amely hajtóművét tekintve azonban semmilyen izgalmat nem nyújt: egy Honda VFR1200 V4-es blokkot hangoltak úgy át, hogy öt lóerővel még gyengébb lett az eredetinél… Akik csak azért nem csaptak rá eddig erre az önmagában is kicsiny szériában készülő masinára, mert kevesellték az erőt, azok most mélyen és őszintén fellélegezhetnek: jön az Ace R, a vadított változat!
Tom Siebert, az Ariel Ace fejlesztőcsapatának vezetője ugyanis bejelentette, hogy a november 18-án nyitó Birmingham’s NEC Motorcycle Live Show keretében bemutatják a mindenben messze továbbfejlesztett variánst. Amiről persze semmi konkrétat nem mondott – azokat titkolják a kiállításig. Annyit pöttyintett el, hogy rengeteg karbon lesz a masinán, és örömmel közölte, miszerint “szerencsére a Honda VFR1200 erőforrás rengeteg tuningolási lehetőséget tartalmaz, így sokkal-sokkal erősebb lesz a gyári változatnál”. Mint a kis szériás autóiknál (Atom V8, Atom Mugen), az Ace R is egy egyedi színösszeállítást fog kapni – és most figyeljetek: mindössze 10, azaz tíz darabot készítenek belőle! Úgyhogy aki kimondottan erre gerjedt fel, annak valószínűleg nem csak nagyon-nagyon-nagyon sok pénze kell hogy legyen, hanem még valamiféle összeköttetése is a gyárnál…
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »